გაკვეთილის გეგმა რუსულ ენაში
სახელმძღვანელო: გამომც.,,ინტელექტი“
ავტ.: მ.ლორთქიფანიძე და სხვ. «Русский язык». დ.ს. II
| |
თემა
გაკვეთილის თემა.
|
«მივდივართ სამოგზაუროდ.»
«როგორი ხარ შენ, პეტერბურგო?»
|
სწავლების საფეხური
|
სწავლების მე–2 წელი, VIII კლასი
|
მოსწავლის პროფილი
|
კლასში 7 მოსწავლეა, არ არის სსსმ მოსწავლე.
|
გაკვეთილის
მიზანი
|
1. იგებენ წაკითხულ ტექსტს.
2. პასუხობენ კონსტრუქციების მიხედვით დასმულ კითხვებზე.
3. ცდილობენ მეტყველებაში კონსტრუქციის «Как называется...» და ჩვენებითი ნაცვალსახელების это, этот, эта გამოყენებას შემდეგ გამონათქვამებთან:
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა და მისი აქტუალობა
|
|
კავშირი სხვა საგნებთან.
|
გეოგრაფია; ისტ. ისტორია
|
შედეგები ესგ-ის შესაბამისად
|
«კითხვა»
«ლაპარაკი " ს.II.7; ს.II.8;
«მოსმენა»
«დიალოგის კულტურა» ს.II.23-24; ; ს.II.26- ს.II.28;
«სწავლის სწავლება» ს.II.29- ს.II.30
«პრაქტიკული გამოყენება» ს.II.32 - ს.II.37;
|
საჭირო ცოდნა
|
მოსწავლეები კითხულობენ, იგებენ ტექსტის შინაარსს. კონტექსტში შეუძლიათ მარტივ კითხვებზე პასუხის გაცემა. აქვთ ელემენტარული გრამატიკული ცოდნა.
|
რესურსები
|
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
გამოწვევა - 10 წთ.
გონებრივი იერიში.
კითხვები კლასს:
შინაარსის რეალიზება - 25 წთ.
დავალება მოსწავლეებს:
(მოსწავლეები მასწავლებლის დახმარებით თარგმნიან ახალ სიტყვებს, ხდება ამ სიტყვების ჩაწერა დაფაზე და ლექსიკონებში: течёт, уютный, Дворцовая, Самый,»Медный всадник»).
(მოსწავლეები ცვლიან კითხვებს და თითოეულ მოსწავლეს უწევს სხვისი კითხვის პასუხის გაცემა, რითაც ხდება როგორც იმის განსაზღვრა რამდენად სწორადაა შედგენილი კითხვა, ასევე რამდენად სწორად პასუხობს თვითონ. ავსებენ ფლიპჩარტზე მომზადებულ ცნების რუკას .
(დაფაზე : გამოიყენეთ პასუხებში კონსტრუქციები «Как называется ...» და ნაცვალსახელები это, этот, эта +
Скажите, пожайлуста!
Вы не скажите...?
Извините, вы не знаете...
|
გაკვეთილის შეჯამება
შეფასება
|
რეფლექსია- 10 мин.
|
მე-5 კლასის წრის მუშაობა
გაკვეთილის გეგმა ,,ო როგორი ხარ შენ პეტერბურგო"
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment