1. პროექტის სახელწოდება:,,პეტრეს ხელთქმნილო გარს რომ გარტყია
უჩვეულო გრანიტის ქვები“
(მოგზაურობა სანქტ-პეტერბურგში)
2. პროექტის მთავარი
იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით:
მოსწავლეები ეცნობიან
პეტერბურგის ისტორიას მისი დაარსების და ღირსშესანიშნაობების შესახებ . მოგზაურობა უცხო ქვეყნებში
,კერძოთ სანქტ-პეტერბურგში. მოსწავლეები წარმოადგენენ
მოძიებულ ინფორმაციას ქვეყანაზე და ქალაქის
ღირსშესანიშნაობებზე.პარალელის გავლება საქართველო
და პეტერბურგი უცხოელების თვალსაზრისით.
2.
პროექტის აქტუალობა:
ეს
პროექტი ხელს შეუწყოფს მოსწავლეს
·
მასალის მოძიებას
ისტ-ის გამოყენებით,რესურსების ორგანიზებას;
·
აიმაღლონ შინაგანი მოტივაცია;(პროექტული
სწავლება ხელს უწყობს მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლებას.ისინი დაინტერესებულები იქნებიან
საკუთარი შრომის შედეგით.ამ დროს იცვლება ურთიერთობა მოსწავლეთა შორის ,ისინი სწავლობენ
საკუთარი აზრის გამოხატვას და დაცვას,სხვისი
აზრის მოსმენას.)
·
თანამშრომლობითი უნარ-ჩვევების გამომუშავება(ჯგუფური
მუშაობის,კომუნიკაციის)
·
გაამდიდრებენ ლექსიკას და შეძლებენ კომუნიკაციას უცხო
ენაზე
·
გაეცნობიან უცხო ქვეყნის ისტორიას და მის კულტურას
,
4. პროექტის მიზნები:
· ჩამოუყალიბდებათ რუსულ ენაზე წერითი და
ზეპირი კომუნიკაციის უნარი.
· გამოუშვებენ კედლის გაზეთს.
· გააკეთებენ პრეზენტაციას,სლაიდებს powerpoint-ში ამ ქალაქის ღირსშესანიშნაობების მიხედვითდა მოაწყობენ
პეტერბურგის კვირეულს და გამოუშვებენ კედლის გაზეთს
· მოსწავლეებს განუვითარდებათ ანალიტიკური,კვლევითი და
შემოქმედებითი უნარჩვევები
5. მონაწილეთა ასაკი:12-13 წელი
6. ვადები/ხანგრძლივობა: 3 კვირა
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება
შეიქმნას:
· პროექტი ხელს შეუწყოფს;მოტივაციის ამაღლებას;კომუნიკაციის უნარის
განვითარებას.
· სლაიდი powerpoint-ში პეტერბურგის ღირსშესანიშნაობების
შესახებ
· კედლის გაზეთი.
· პოსტერი.
8. პროექტისათვის საჭიროძირითადი რესურსები:
· ინტერნეტი
· კომპიუტერი.
· პროექტორი.
· ფორმატი.
· ვიკიპედია ;მასალები პეტერბურგის ღირსშესანიშნაობების (მუზეუმების,ხიდების,
სასახლეების...)შესახებ.
· სლაიდი powerpoint-ში პეტერბურგის ღირსშესანიშნაობების
შესახებ.
· Yootube-დან ვიდეო მასალა достопримечательности
санкт-петербурга. https://www.youtube.com/watch?v=XSWYZOXAI5U&t=28s
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):
აქტივობა
1.
მოსწავლეები დაიყოფიან 2 ჯგუფებად,
თითოეულ ჯგუფებს მიეცემა დავალებად ინფორმაცია პეტერბურგის დაარსების შესახებ (რა
იციან ქალაქის შეასახებ,რუსეთის რომელ ნაწილში მდებარეობს )ჯგუფები მითითებულ დავალებებთან დაკავშირებით ინფორმაციას მოიძებენ ინტერნეტში.
· აქტივობა 2.
· მოძიებულ
ინფორმაციას დაამუშავებენ და წარადგენენ ფოტომასალასთან
ერთად ჯგუფის ლიდერები
· აქტივობა 3.
· ინფორმაციის მოძიება სანქტ-პეტერბურგის ღირსშესანიშნაობების შესახებ,(ერმიტაჟი,უნივერსიტეტი,მდინარე
ნევა,ზამთრის სასახლე).
· აქტივობა 4.
·
ყოველი კვირის
ბოლოს კვირეულის მოწყობა და მოძიებული ინფორმაციის პრეზენტაცია,
პოსტერების დამზადება, ფოტოალბომის შექმნა და კედლის
გაზეთის გამოშვება.
·
აქტივობა 5
·
მოსწავლეები პროექტის შეფასების რუბრიკით გააკეთებენ
პროექტის შემაჯამებელ შეფასებას.
10.საგნებთან/საგნობრივჯგუფებთან/ეროვნულსასწავლოგეგმასთანკავშირი:
უცხო
ენა(რუსული)/გეოგრაფია/ისტორია/ისტ/
უცხ
IV.5 მოსწავლე
მონაწილეობს ინტერაქციაში
უცხ IV.7 მოსწავლე მოამზადებს და წარმოადგენს ზეპირ გამოსვლას
მოძიებულ ინფორმაციის შესახებ.
უცხ IV.9.მოსწავლე იგებს ინსტრუქციებს.
უცხ IV.მოსწავლე ქმნის ინფორმაციული ხასიათის ბუკლეტს ისტორიულ
/კულტურულ/საკითხებზე
მოსწავლეს აქვს დამოუკიდებლად
სწავლის უნარი
მოსწავლე ტოლერანტულია
კულტურული და ინდივიდუალური განსხვავებების მიმართ
მოსწავლეს შეუძლია
პარალელის გავლება საქართველო და
პეტერბურგი უცხოელების თვალსაზრისით
11.პროექტის ხელმძღვანელი
(მასწავლებელი):მანანა კუთხაშვილი
12.ხელმძღვანელისელ.ფოსტა:mkutxasvili1979@gmail.com
13.პროექტისვებგვერდი/ბლოგი:
No comments:
Post a Comment