საწავლო პროექტი


1.    პროექტის  სახელწოდება:,,პეტრეს ხელთქმნილო გარს რომ გარტყია უჩვეულო გრანიტის ქვები“
      (მოგზაურობა სანქტ-პეტერბურგში)

2. პროექტის  მთავარი  იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით:
მოსწავლეები ეცნობიან პეტერბურგის ისტორიას  მისი დაარსების  და ღირსშესანიშნაობების შესახებ .  მოგზაურობა უცხო ქვეყნებში ,კერძოთ  სანქტ-პეტერბურგში. მოსწავლეები წარმოადგენენ მოძიებულ ინფორმაციას ქვეყანაზე  და ქალაქის ღირსშესანიშნაობებზე.პარალელის გავლება  საქართველო  და პეტერბურგი უცხოელების თვალსაზრისით.

2.    პროექტის  აქტუალობა: 
ეს პროექტი ხელს შეუწყოფს მოსწავლეს
·       მასალის მოძიებას  ისტ-ის გამოყენებით,რესურსების ორგანიზებას;
·       აიმაღლონ  შინაგანი  მოტივაცია;(პროექტული სწავლება ხელს უწყობს მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლებას.ისინი დაინტერესებულები იქნებიან საკუთარი შრომის შედეგით.ამ დროს იცვლება ურთიერთობა მოსწავლეთა შორის ,ისინი სწავლობენ საკუთარი აზრის გამოხატვას  და დაცვას,სხვისი აზრის მოსმენას.)
·       თანამშრომლობითი უნარ-ჩვევების გამომუშავება(ჯგუფური მუშაობის,კომუნიკაციის)
·       გაამდიდრებენ ლექსიკას და შეძლებენ კომუნიკაციას უცხო ენაზე
·       გაეცნობიან უცხო ქვეყნის ისტორიას და მის კულტურას ,

4. პროექტის  მიზნები:      
·       ჩამოუყალიბდებათ რუსულ ენაზე წერითი და ზეპირი კომუნიკაციის უნარი.
·       გამოუშვებენ კედლის გაზეთს.
·       გააკეთებენ პრეზენტაციას,სლაიდებს  powerpoint-ში ამ ქალაქის  ღირსშესანიშნაობების მიხედვითდა მოაწყობენ პეტერბურგის კვირეულს და გამოუშვებენ კედლის გაზეთს
·       მოსწავლეებს  განუვითარდებათ ანალიტიკური,კვლევითი და შემოქმედებითი უნარჩვევები

5. მონაწილეთა  ასაკი:12-13 წელი

6. ვადები/ხანგრძლივობა:  3 კვირა

7. მოსალოდნელი  შედეგები/პროდუქტები, რაც  შეიძლება შეიქმნას:
·       პროექტი ხელს შეუწყოფს;მოტივაციის ამაღლებას;კომუნიკაციის უნარის განვითარებას.
·       სლაიდი powerpoint-ში პეტერბურგის ღირსშესანიშნაობების შესახებ
·       კედლის გაზეთი.
·       პოსტერი.


8. პროექტისათვის    საჭიროძირითადი    რესურსები:
·       ინტერნეტი
·       კომპიუტერი.
·       პროექტორი.
·       ფორმატი.
·       ვიკიპედია ;მასალები პეტერბურგის ღირსშესანიშნაობების (მუზეუმების,ხიდების, სასახლეების...)შესახებ.
·       სლაიდი powerpoint-ში პეტერბურგის ღირსშესანიშნაობების შესახებ.
·       Yootube-დან ვიდეო მასალა достопримечательности санкт-петербурга. https://www.youtube.com/watch?v=XSWYZOXAI5U&t=28s
9. პროექტის  მსვლელობა (ძირითადი  აქტივობები):
აქტივობა 1.
მოსწავლეები დაიყოფიან 2 ჯგუფებად,
თითოეულ ჯგუფებს მიეცემა დავალებად   ინფორმაცია პეტერბურგის დაარსების შესახებ (რა იციან ქალაქის შეასახებ,რუსეთის რომელ ნაწილში მდებარეობს )ჯგუფები მითითებულ  დავალებებთან  დაკაშირებით ინფორმაციას  მოიძებენ  ინტერნეტში. 
·       აქტივობა  2.
·       მოძიებულ ინფორმაციას დაამუშავებენ და  წარადგენენ ფოტომასალასთან ერთად  ჯგუფის ლიდერები
·       აქტივობა 3.
·       ინფორმაციის მოძიება  სანქტ-პეტერბურგის ღირსშესანიშნაობების   შესახებ,(ერმიტაჟი,უნივერსიტეტი,მდინარე ნევა,ზამთრის სასახლე).
·       აქტივობა  4.
·       ყოველი კვირის  ბოლოს კვირეულის მოწყობა და მოძიებული ინფორმაციის პრეზენტაცია,  პოსტერების დამზადება, ფოტოალბომის  შექმნა და კედლის გაზეთის  გამოშვება.
·       აქტივობა 5
·       მოსწავლეები პროექტის შეფასების რუბრიკით გააკეთებენ
პროექტის შემაჯამებელ შეფასებას.

10.საგნებთან/საგნობრივჯგუფებთან/ეროვნულსასწავლოგეგმასთანკავშირი:
უცხო ენა(რუსული)/გეოგრაფია/ისტორია/ისტ/
უცხ IV.5  მოსწავლე მონაწილეობს ინტერაქციაში
უცხ IV.7 მოსწავლე მოამზადებს და წარმოადგენს ზეპირ გამოსვლას მოძიებულ ინფორმაციის შესახებ.
უცხ IV.9.მოსწავლე იგებს ინსტრუქციებს.
უცხ IV.მოსწავლე ქმნის ინფორმაციული ხასიათის ბუკლეტს ისტორიულ /კულტურულ/საკითხებზე
მოსწავლეს აქვს დამოუკიდებლად სწავლის უნარი
მოსწავლე ტოლერანტულია კულტურული და ინდივიდუალური განსხვავებების მიმართ
მოსწავლეს შეუძლია პარალელის გავლება საქართველო და პეტერბურგი უცხოელების თვალსაზრისით
11.პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):მანანა  კუთხაშვილი

12.ხელმძღვანელისელ.ფოსტა:mkutxasvili1979@gmail.com

13.პროექტისვებგვერდი/ბლოგი:

No comments:

Post a Comment